جستجو

در عصر کنونی که صنعت فرانچایز در دنیا با یک شیب تند در حال توسعه و گسترش است و کشور های زیادی به این مدل توسعه کسب و کار روی آوردن متاسفانه در کشور ما به علل مختلف از جمله نبود رول مدل جهانی دراین صنعت گسترش اصولی پیدا نکرده است، اینجاست که نقش رسانه ها برای معرفی این صنعت  که بسیار زیاد با مدل اقتصاد کنونی ایران همخوانی دارد پررنگ میشود.

لذا ضربان اقتصاد این مسئولیت را برعهده گرفت تا به عنوان تنها نشریه تخصصی صنعت فرانچایز در ایران به مزایا و معایب ،چالش ها و موانع این صنعت در ابعاد مختلف بپردازد.

این نشریه زیر نظر انجمن فرانچایز ایران اداره میگردد.